jueves, 14 de septiembre de 2017

TAIDA COSPLAY ELKARRIZKETA


Kaixo lagunak:

Jarraian Taida izeneko cosplayer euskaldunari egin diodan elkarrizketa daukazue

                                

1.- Nondik dator Taida cosplay izena?
Hasieran ez nekien nola izendatu. Deadman pentsatu nuen baina oso “gore” ikusi nuen. Ni, Re:zero anime-a ikusi ostean pertsonai  batengan  fijatu nintzen. Guztiz txoratua zegoen. Harrek ezaten zuen ezaldi batetik atera nuen izena. Izen honen esanahia “alferra” modukoa da. Ni egia ezan oso alferra naiz,  ahal ere cosplay egiteko ez naiz hain alferra.


2.- Nola ezagutu zenuen cosplayaren mundua?
Ni txiki txikitan getxora joan nintzen birritan, eta cosplayak liluratu ninduten. Hortze ezagutu nuen mundu hau.

3.- Nola erabakitzen duzu zein pertsonia egin?
Bi  modu daude. Gizakiak ez direnak edo nire antzekoak direnak:  Fisikoak edo mentalki.

4.-Zein izan zen zure lehen cosplaya?
Abedul doctorea (pokemon jokokoa)



5.- Nolakoa da ekitaldi aurreko gaua?
Ez dut arazorik eukitzen. 1 bat lehenago bai baina lehenago ez.

6.- Zein cosplayer miresten duzu?
Badauzkat asko guztatzen zaizkidanak cosplayarekin zelan doazen baina miresten ditudanak ezagutzen ditudanak dira. Adibidez, Ainari.

7.- Zein izan da orain arteko cosplayrik zailena?
Amaituak Betelgeuse Romanicontti. Nire cosplayer izena pertsonai honengatik dator eta. Orain lantzo batean nago. Espero dut zuen gustokoa izatea.
8.- Zein da zure ametsetako cosplaya?
Digimon-eko 2 cosplay: Omnimon eta ikakumon...baina asko  falta zait oraidik.



9.- Zeintzuk dira cosplay egitearen gauza positiboak?
Gendearekin argazkiak ateratzea eta hauek ezagutzea. Zure pertsonai horren  larruan zentitzean...

10.- Zein izan da cosplayarekin izandako momenturik arraroena?
Momentu oso arraroak euki ditut. Baina harraroenak antzestean izan dira. Ahal ere ezin ahaztu gure artean egindako bideo totuak eta farregarriak.





Argazkiak Taida cosplayek utziak

No hay comentarios:

Publicar un comentario